Jestli podnikáte, určitě víte, jak důležitý je každý detail, který s vaší společností souvisí. V době, kdy je mezi podnikáním všeho druhu vysoká konkurence může i malý detail rozhodnout o tom, jestli si zákazník vybere vás, nebo jestli se raději vydá ke konkurenci. Záleží tedy i třeba na tom, jak budou vypadat vaše kontaktní údaje.
Co jsou to kontaktní údaje? Logicky, od názvu si můžete odvodit, že jsou to údaje, pomocí kterých vás může váš klient, nebo kdokoliv jiný kontaktovat. To znamená třeba telefonní číslo, email, adresa a podobně. A tyto údaje by měli mít nějakou formu, která bud pro zákazníky působit seriózně a atraktivně. Začneme třeba telefonním číslem. Říkáte si, že s telefonním číslem toho moc nevymyslíte? Ale opak je pravdou. I telefonní číslo může mít podobu, která bude pro zákazníky atraktivní a číslo si snadněji zapamatují. Existují totiž čísla, která se jmenují takzvaná zlatá čísla. Jedná se o čísla, která jsou ve velmi snadno zapamatovatelném tvaru a budou působit na vaše zákazníky dobře. Číslo si musíte zaplatit a buď si vyberete libovolné, které si vytvoříte, nebo z těch, které jsou již nabídce. Můžete tak získat třeba číslo 773 002 002.
Pozor si dávejte také na emailovou adresu. Měla by být v nějaké seriózní podobě. Nejlépe na doméně, která je tvořena názvem vaší firmy. Určitě to působí věrohodněji, než email s příponou seznam.cz. Email by mělo tvořit vaše jméno či název firmy, určitě není dobré, aby váš email měl podobný tvar, jako první emaily, které jsme si zakládali na základní škole s vtipnými názvy. Kontaktní údaje mějte viditelně uvedené na vašich webových stránkách, aby je měl kdokoliv dostupné, když bude potřebovat. Nepodceňujte důležitost kontaktních údajů u vašeho podnikání, je to jedna z těch důležitějších částí, na kterou si dávejte velký pozor.